24.12.2024
Види бронювання квитків на автобус
Мандрівка на автобусі починається тоді, коли пасажир замовляє квитки. А в наш час, на щастя, існує не один спосіб це зробити.
Багато автобусних перевізників розуміють своїх та потенційних клієнтів, тому стараюся підлаштовуються під їхні потреби, аби замовлення квитків було простим, швидким з зрозумілим.
Тож нижче ми розберемо кілька варіантів бронювання квитків: їхні переваги та недоліки. А яким із них користуватись – вирішувати вам.
Офлайн бронювання
на касі автостанції або у відділенні транспортного агентства. Цей спосіб є традиційним та найбільш перевіреним, не потребує ні телефону, ні доступу до інтернету, ні навіть розрахунку карткою, бо можна готівкою. Просто приходите на потрібне місце та запитуєте у касі наявні квитки на автобус до вашого місця призначення. З недоліків такого способу – варто знати, чи дійсно з цього автовокзалу відправляється автобус, витрата часу на поїздку до каси, а також триваліша процедура у разі повернення квитка – вона відбувається так само через касу.
Онлайн бронювання
на сайті автобусного перевізника або на сайті сервісів бронювання. Більш зручний та швидкий спосіб за попередній. Тут є можливість з комп’ютера чи смартфона самостійно вибрати місце відправки, місце прибуття, кількість пасажирів, дату і години відправки. Так само, прямо на сайті можна оплатити квитки зі своєї банківської картки. Це зручно, бо для бронювання квитків не треба нікуди йти і можна зробити все будь-де, лиш би був доступ до інтернету.
Додаток на телефоні
Ще зручніший спосіб, бо навіть не треба шукати сайт – додаток із бронювання є прямо у головному меню на телефоні. Тут, як правило, простий дизайн, ніякої зайвої інформації – тільки те, що треба для замовлення квитків. Там також є можливість зберегти свої дані, щоб кожного разу при замовленні квитків не вводити ім’я, прізвище, номер телефону і картки. А також у додатку зберігаються електронні квитки, які при посадці достатньо показати водієві прямо з телефону. Часто для тих, хто має додаток, перевізник дає додаткові знижки на квитки.
Електронні квитки
дуже зручна альтернатива паперовим. На електронному квитку є вся та сама інформація: місце посадки, дата і час відправлення та прибуття, дані пасажира, місце посадки та контактна інформація з диспетчером. А найзручніша відмінність – це те, що не треба паритись із роздруківкою квитка. Водій просто сканує ваш електронний документ з телефону при посадці.
Дехто сумнівається у них, мовляв: “телефон може розрядитись чи раптово заглючити”. Та зрештою, навіть з розрядженим телефоном, якщо прийти до місця посадки трохи завчасно, гаджет можна підзарядити в самому автобусі. Якщо ваше місце вже вами заброньоване, то у водія має бути актуальний список пасажирів на маршруті. Скажіть йому свої контактні дані – і так нього буде більше приводів посадити вас – а квиток покажете, коли включиться телефон.
Повернення квитка
У разі, якщо ваші плани змінились і ви хочете повернути квиток – повертайте. Вартість квитка повернеться на вашу картку протягом доби. Чим раніше ви повернете квиток, тим більший відсоток ціни повернеться вам на карту. У кожного перевізника цей тариф є різним. Як правило на кожному сайті та додатку з продажу квитків є розділ з повернення квитків. Та і на касі у автовокзалі теж так можна зробити, головне, по можливості, не відтягувати повернення
Кожен обирає свій спосіб бронювання квитків залежно від своїх потреб та обставин. Якщо у вас спонтанна мандрівка, і ви вже на вокзалі, то найпростіше купувати квиток на місці, мати квиток на руках і бути спокійним. Тим, хто вже звик замовляти товари та послуги онлайн сервіси – буде звичніше замовити на сайті перевізника. А якщо ви часто їздите одним маршрутом, або вам подобаються послуги конкретного перевізника – бронюйте квитки з його додатку. Цей спосіб забирає найменше часу і клопотів, бо так у вас все під рукою, ваші дані вже заповнені, картку підтягнено і замовлення квитка займає кілька хвилин.
Яким із способів бронювання користуватись – вирішувати вам. Подорожуйте сміливо, бронюйте квитки завчасно – і не губіть їх :)