ВАША РЕКЛАМА В МІЖНАРОДНИХ АВТОБУСАХ найкращий засіб охоплення аудиторії по Україні та Європі

УХХІ столітті новітні технології корпоративного маркетингу дозволяють зробити рекламу настільки неординарною та оригінальною, що кожна людина, зовсім не цікавлячись раніше тим чи іншим брендом або товаром, обовʼязково зверне на неї увагу, а потім ще й зробить пошуковий запит в Google.

Для точного охоплення цілеспрямованої цільової аудиторії доцільно використовувати певний тип рекламної компанії, як от наприклад у KLR BuS.

Розміщення рекламної кампанії в міжнародних автобусах KLR Bus - це можливість залучення потенційних клієнтів, рівень заробітку і шлях пересування яких відповідають конкретним вимогам розміщення реклами.

Загальний парк: 70 автобусів та 3500 місць.

KLR BUS - це 22 фірмових маршрути до 11 країн Європи з обслуговуванням понад 200 міст України та Європи, перевезення яких здійснюється 70 автобусами великого габариту і туристичного класу та новітніми мікроавтобусами VIP класу, при цьому щорічно перевозячи понад 300 000 пасажирів.

Особливість маршрутної мережі KLR BUS полягає в проміжних зупинках які розташовані на інтермодальних транспортних вузлах України і Європи.

ПАСАЖИРОПОТІК 300 000 пасажирів/рік.

Середньорічний пасажиропотік компанії складає близько 300 000 пасажирів в рік і це число постійно зростає через зручність і успішну якість пасажирських автобусних перевезень.

Серед постійних пасажирів компанїї - люди віком від 25-44 років із середнім і високим рівнем заробітку, які йдуть в ногу з часом, прагнуть до розвитку і якісного способу життя.

He пропустіть можливість наповнити ваш бізнес аудиторією цих платоспроможних пасажирів - обовʼязково розмістіть рекламу KLR BUS.

ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ НА БОРТАХ KLB BUS

При грамотній та правильній корпоративній побудові всіх процесів створення реклами, просування гарантовано принесе позитивний і якісний фінансовий результат, якість яких відображається в кількості нових клієнтів.

Щоб бути впевненими, що вартість реклами в KLR повністю відповідає очікуваному вами результату, давайте розглянемо переваги даного виду реклами:

  • транспортне сполучення проходить між ключовими обласними центрами України;

  • маршрутна мережа KLR охоплює 11 країн Європи та їхніх столиць зокрема;

  • охоплення аудиторій різного класу;

  • висока та неодноразова тривалість контакту;

  • бренд, товар чи послугу бачить значна кількість людей;

  • вплив рекламної кампанії в автобусах KLR Bus - цілодобовий.

ФОРМАТИ РЕКЛАМИ НА БОРТАХ KLR BUS

  • Листівка формату А5

  • Наклейки під розкладним столиком (10×15)

  • Наклейки на розкладеному столику (10×15)

  • Реклама на відео моніторах

  • Бортовий журнал, який гарантовано знаходиться в кишені кожного крісла

ПОРАДИ ВІД KLR BUS З РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В САЛОНАХ БОРТІВ АВТОБУСІВ

Реклама в KLR Bus відкриває можливість для кожного бізнесу в державі просувати свій бренд або товари чи послуги для споживача середнього класу і вище.

Ваше рекламне послання нашим пасажирам точно не залишиться непоміченим, якщо врахувати всі особливості місця розташування і втілити в реалізацію тільки кращі сучасні дизайнерські деталі.

ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЛИСТІВКУ ФОРМАТУ A5

Для розміщення рекламного матеріалу в автобусах компанії KLR Bus доступна листівка формату А5. Загальна кількість місць в автобусах, від 8 до 80.

Особливості носія:

  • вдале місце розташування. Знаходяться на кожному підголівнику пасажирського крісла, завдяки чому представлений рекламний сюжет неможливо пропустити не помітивши;

  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;

  • тривалість рекламного контакту.

*Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатись, звʼязавшись з менеджером маркетингу компанії KLR Bus.

НАКЛЕЙКИ ПІД РОЗКЛАДНИМ СТОЛИКОМ

Для реклами в автобусах KLR Bus дуже практичним та якісним носієм вашої інформації є наклейка під розкладним столиком у кожного пасажира. Практичність полягає у тому, що при посадці пасажира на пасажирське крісло ваша реклама буде уже помічена пасажирами. Не помітити інформаційне повідомлення у вигляді яскравого і барвистого рекламного сюжету просто неможливо.

Для розміщення рекламного матеріалу в автобусах компанїї KLR Bus доступні наклейки формату 10×15. Загальна кількість наклейок під розкладним столиком в автобусі, від 8 до 80.

Особливості носія:

  • вдале місце розташування. Пасажир отримує можливість більш детального ознайомлення із запропонованою рекламною інформацією;

  • охоплення аудиторії різних платоспроможних класів;

  • частота і тривалість рекламного контакту.

НАКЛЕЙКИ НА РОЗКЛАДНОМУ СТОЛИКУ

Реклама в KLR Bus - доцільний та ефективний маркетинговий хід для будь-якого бізнесу, від малого до великого. Розміщення рекламного матеріалу дозволяє охопити забезпечену аудиторію, яка відкрита і зацікавлена в нових пропозиціях.

Для розміщення рекламної інформації доступні наклейки на розкладному столику кожного пасажира. Загальна кількість наклейок на розкладному столику в автобусі, від 8 до 80.

Особливості носія:

  • практичне місце розташування. Пасажир отримує можливість більш детального ознайомлення із запропонованою рекламною інформацією;

  • охоплення аудиторії платного контингенту пасажирів;

  • частота і тривалість контакту з рекламною інформацією.

РЕКЛАМА НА ВІДЕОМОНІТОРАХ У БОРТАХ АВТОБУСІВ

Потужний спосіб звернути увагу споживача - це встановити з ним зоровий контакт. Рекламні ролики на відео моніторах на бортах KLR - саме те, що потрібно для цього.

Кожен пасажир обовʼязково зацікавиться динамічним та різнобарвним відеороликом, який буде періодично виникати у нього перед очима.

Тривалість ролику - до 1 хвилини, частота виходу - 1 раз/година. Ролики транслюються як зі звуком, так і без. Загальна кількість моніторів у автобусах від 1 та більше в залежності від моделі того чи іншого автобуса.

Особливості носія:

  • ритмічний носій, дозволяє оперативно змінювати рекламний сюжет - за тривалістю і в залежності від часу доби;

  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;

  • висока частота рекламо контактів.

ЗОВНІШНЄ БРЕНДУВАННЯ АВТОБУСІВ ПО УКРАЇНІ

Кількість автобусів: 10

Маршрути внутрішні та міжнародні.

Ціна:

  • 15 000 грн/рік - внутрішні

  • 30 000 грн/рік - міжнародні.

ВНУТРІШНІ

1. Хмельницький - Полтава (прямує через Вінницю, Умань, Кропивницький, Знамянку, Олександрію, Кременчук)

2. Хмельницький - Черкаси (прямує через Вінницю, Немирів, Гайсин, Умань, Тальне, Звенигородку, Шполу Сміла)

МІЖНАРОДНІ:

1. Хмельницький - Гдиня (прямує через Тернопіль, Львів, Замосць, Люблін, Варшаву, Плонськ, Млаву, Ольштин, Оструду, Ельблонг, Гданськ)

На міжнародних задіяно 6 автобусів марки EOS ma SETRA, на внутрішніх 4 автобуси.

На міжнародних автобусах є ротація з маршрутами внутрішніми періодичністю не більше 1-2 рази в місяць.

Внутрішні автобуси їздять виключно по Україні.

Стосовно Німецького напрямку

Кількість автобусів, що їздять до Німеччини:

  • Бонн (через Берлін, Магдебург, Ганновер, Ессен, Дюсельдорф, Кельн) - 5 автобусів

  • Ольденбург (через Берлін, Гамбург, Бремен) - 3 автобуси

  • Карлсруе (через Дрезден, Нюрнберг, Мюнхен) - 4 автобуси

  • Франкфурт (через Герліц, Лейпциг, Ерфурт) - 4 автобуси

Сумарна кількість автобусів, яка задіяна на Німецькому напрямку KLR - 16 автобусів.

Періодичність курсування автобусів:

  • Бонн - щоденно

  • Ольденбург - три рази на тиждень

  • Карлсруе та Франкфурт - чотири рази на тиждень.

Виїзди автобусів в місяць (з України):

  • Бонн - 30-31 виїзд в місяць;

  • Ольденбург - 12-13 виїздів в місяць;

  • Карлсруе та Франкфурт - 16-18 виїздів в місяць кожен.

Сумарна кількість виїздів автобусів з України до Німеччини - 58-62 виїзди.

Кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад):

  • Бонн - 4,7 тисяч пасажирів;

  • Ольденбург - 1,4 тисячі пасажирів;

  • Карслруе - 2,0 тисячі пасажирів;

  • Франкфурт - 1,8 тисяч пасажирів.

Сумарна кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад) - 10 тисяч пасажирів

Стосовно Чеського напрямку

Кількість автобусів, що їздять до Чехії:

  • Україна - Плзень (через Брно, Оломоуц, Остраву, Прагу) - 5 автобусів

  • Брно - Хеб (через Пардубіце, Ліберець, Карлові Вари) - 1 автобус

Сумарна кількість автобусів, яка задіяна на Чеському напрямку KLR - 6 автобусів.

Періодичність курсування автобусів на Прагу:

  • Україна - Плень - щоденно

  • Брно - Хеб - через день

Виїзди автобусів в місяць (з України):

  • Плзень - 30-31 виїзд в місяць

  • Брно - Хеб - 14-16 виїздів в місяць

Сумарна кількість виїздів автобусів з України до Чехії - 44-47 виїздів.

Кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад):

  • Прага - 2,8 тисяч пасажирів.

  • Брно - Хеб - 0,6 тисяч пасажирів.

Сумарна кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад) - 3,4 тисячі пасажирів

Стосовно Польського напрямку

Кількість автобусів, що їздять до Польщі:

  • Україна - Гдиня (через Люблін, Варшава, Ольштин, Гданськ) - 3 автобуси

  • Україна - Плень, рейс до Чехії (курсує через міста Польщі: Перемишль, Жешув, Тарнув, Краків, Катовіце, Бельсько-Бяла) - 5 автобусів

Сумарна кількість автобусів, яка задіяна на Польському напрямку KLR - 6 автобусів.

Періодичність курсування автобусів на Польщу:

  • Україна - Гдиня - щоденно

  • Україна - Плзень (через Перемишль, Жешув, Тарнув, Краків, Катовіце, Бельсько-Бяла) - через день

Виїзди автобусів в місяць (з України):

  • Гдиня - 14-16 виїздів в місяць;

  • Перемишль, Жешув, Тарнув, Краків, Катовіце, Бельсько-Бяла - 30-31 виїзд в місяць;

Сумарна кількість виїздів автобусів з України до Польщі - 44-47 виїздів.

Кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад):

  • Гдиня - 1,4 тисячі пасажирів.

  • Жешув, Тарнув, Краків, Катовіце, Бельсько-Бяла - 1,0 тисяч пасажирів.

Сумарна кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад) - 2,4 тисячі пасажирів

Стосовно напрямків на Нідерланди та Бельгію

Кількість автобусів, що їздять до Нідерландів та Бельгії:

  • До Амстердаму (Нідерланди) - 1 мікроавтобус

  • До Гронінгену (Нідерланди) - 1 мікроавтобус

  • До Брюсселю (Бельгія) - 1 мікроавтобус

Сумарна кількість автобусів, яка задіяна на Нідерландах та Бельгії: 2 автобуси.

Періодичність курсування автобусів:

  • До Амстердаму (Нідерланди) - 3 рази на тиждень;

  • До Гронінгену (Нідерланди) - 3 рази на тиждень;

  • До Брюсселю (Бельгія) - 3 рази на тиждень.

Виїзди автобусів в місяць (з України):

До Амстердаму - 12 разів в місяць;

До Гронінгену - 12 разів в місяць;

До Брюсееля - 12 разів в місяць.

Сумарна кількість виїздів автобусів з України до Нідерландів - 24 рази в місяць, до Брюсселя - 12 разів в місяць.

Кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад):

До Нідерландів - 0,4 тисяч пасажирів;

До Брюсселя - 0,2 тисячі пасажирів.

Сумарна кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад) - 0,4 тисяч пасажирів до Нідерландів та 0,2 тисячі пасажирів до Брюсселя.

Стосовно напрямків на Словаччину та Австрію

Кількість автобусів, що їздять до Австрії через Словаччину транзитом: - 2 мікроавтобуси.

Періодичність курсування автобусів до Відня через Братиславу - 2 автобуси.

Виїзди автобусів в місяць (з України): До Відня через Братиславу - 30-31 раз в місяць.

Кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад):

  • До Відня - 0,5 тисяч пасажирів

  • До Брюсселя - 0,3 тисяч пасажирів

Сумарна кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад) в одному автобусі до Відня через Братиславу - 0,8 тисяч пасажирів.

Стосовно Українського напрямку

Кількість автобусів, що їздять до Україні:

  • Хмельницький - Дніпро (через Вінниця, Умань, Кривий Ріг) - 3 автобуси

  • Хмельницький - Полтава (через Вінниця, Олександрія, Кременчук) - 2 автобуси

  • Хмельницький - Черкаси (через Вінниця, Немирів, Гайсин, Умань, Сміла) - 2 автобуси

  • Хмельницький - Одеса (через Вінниця, Немирів, Гайсин, Умань) - 1 автобуси

  • Хмельницький - Львів (через Камʼянець-Подільський, Хотин, Чернівці, Коломию, Івано-Франківськ) - 3 автобуси

  • Київ - Львів (через Житомир, Рівне, Дубно) - 2 автобуси

Сумарна кількість автобусів, яка задіяна на Німецькому напрямку KLR - 13 автобусів.

Періодичність курсування автобусів:

  • Хмельницький - Дніпро - щоденно;

  • Хмельницький - Полтава - 4 рази на тиждень;

  • Хмельницький - Черкаси - щоденно

  • Хмельницький - Одеса - 4 рази на тиждень;

  • Хмельницький - Чернівці - Львів - щоденно;

  • Київ - Львів - щоденно.

Виїзди автобусів в місяць (з Хмельницького)

  • Дніпро - 30-31 виїзд в місяць;

  • Полтава - 16-18 виїздів в місяць;

  • Черкаси - 30-31 виїзд в місяць;

  • Одеса - 16-18 виїздів в місяць;

  • Львів - 30-31 виїзд в місяць;

  • Київ - Львів - 30-31 виїзд в місяць.

Сумарна кількість виїздів автобусів з Хмельницького по регіонам України - від 122 до 160 виїздів

К-сть перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад):

  • Дніпро - 4,6 тисяч пасажирів;

  • Полтава - 0,9 тисяч пасажирів;

  • Черкаси - 2,9 тисяч пасажирів

  • Одеса - 1,8 тисяч пасажирів;

  • Львів - 1.6 тисяч пасажирів;

  • Київ - Львів - Київ - 3,4 тисяч пасажирів.

Сумарна кількість перевезених пасажирів (середня) в місяць (туди і назад) по Україні - 15,2 тисячі пасажирів.

Середньомісячний пасажиропотік - 33,5 тисячі пасажирів.

Цінова політика компанії KLR BUS

Рекламне місце на підголівники у автобусах (формат А5)

Ціна: 50-85 грн/шт. ( в залежності від напрямку курсування автобусу)

Термін: Мінімум 3 місяці, оренда рекламних місць у 10\* автобусах.

Рекламне місце на столиках (формат 10×15)

На закритому столику - 85 грн/шт в місяць

На відкритому столику - 50 грн/шт в місяць

Термін: Мінімум 3 місяці, оренда рекламних місць у 10\* автобусах.

Рекламне місце на відео моніторах у автобусах

Ціна: до 1 хвилини - 2000 грн.

Періодичність: вихід 1 раз в годину.

Термін: мінімум 3 місяці, оренда рекламних місць у 10\* автобусах.

Постійним клієнтам знижки до -40%

РОЗМІЩЕННЯ ВАШОЇ РЕКЛАМИ в інформаційному віснику

Далека мандрівка на автобусі для пасажирів, це захоплива пригода у будь-якому віці. Хтось любить дивитись на краєвиди які проминають за бортом, хтось любить послухати музику або ж подрімати, а хтось любить читати. Корпоративні видання у провідних транспортних компаніях світу вже давно завоювали серця пасажирів. Продовжувати завоювати нові серця пасажирів корпоративною пресою, це один із пріоритетних векторів маркетингового напрямку KLR Bus.

Ми не стоїмо на місці, девіз маркетингового напрямку KLR - «In step with the times», що означає йти в ногу з часом, зараз це особливо актуально коли кожен з нас тотожно рухається до перемоги, яку готує нам наша держава у війні з ворогом. Тому для наших пасажирів, ми готуємо оновлений формат подачі цікавої інформації , на заміну інформаційного вісника «Lux-Time» ми приготували відповідний експресінформативний та сучасний продукт «KLR-EXPRESS - ONBOARD MESSENGER» з дитячим розділом «KLR-KIDS».

Корпоративна бортова преса компанії «KLR-EXPRESS - ONBOARD MESSENGER» з розділом «KLR-KIDS» буде пропонувати пасажирам міжнародних ліній KLR цікаві та різноманітні інформаційні теми та анонси подій. А маленьким пасажирам щоб було цікаво та пізнавально проводити час в дорозі ми щоквартально створюватимемо разом цікаве для них автодорожнє дозвілля.

Над створенням кожного номеру буде працювати команда справжніх знавців своєї справи, які ретельно будуть готувати матеріали, які розраховані на освічену та вимогливу аудиторію, що здійснює індивідуальні, ділові, туристичні, комерційні або ж чартерні поїздки в найбільші міста Європи - Варшава, Берлін, Прага, Братислава, Відень, Амстердам, Брюссель та ще у понад 200 міст та містечок в 11 країнах Європи, в майбутньому міст та країн буде ще більше.

Реклама в KLR-EXPRESS - ONBOARD MESSENGER - це дієвий спосіб донести та виділитись серед конкурентів з індивідуальними пропозиціями для пасажирів міжнародних ліній KLR Bus, серед яких кваліфіковані фахівці різних галузей, які здобували досвід закордоном, топ-менеджери провідних компаній, керівники і власники підприємств різних форм власності, а також - іноземні гості України.

ВКЛАДКА «KLR-KIDS» B KLR-EXPRESS - ONBOARD MESSENGER

Подорож з дітьми вимагає особливої підготовки, любові, терпіння й турботи. Щоб сімейна подорож на міжнародних лініях KLR принесла задоволення всім членам сімʼї, відбулась без капризів і нудьги, ми хочемо заздалегідь подбати про те, чим зайняти дитину в дорозі, адже навіть в автобусі можна придумати цікаві розваги.

Спеціальний дитячий путівник з яскравими картинками чи розмальовками або стікер-паки про пригоди в країні куди направляється автобус стане незабутнім атрибутом автобусної подорожі, тим паче такі приналежності завжди можна увʼязати з вивченням англійської мови, чисел або букв, а для Вас це додатково рекламувати свій дитячий бренд, товар чи компанію.

ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ В ЖУРНАЛІ KLR-EXPRESS - ONBOARD MESSENGER.

Розміщення реклами в KLR-EXPRESS - це гарантований спосіб залучення нових потенційних клієнтів, число яких збільшується також за рахунок активного розширення маршрутної мережі компанії та збільшення кількості рухомого складу, а до того ж за рахунок можливості кожного пасажира взяти журнал з собою після завершення поїздки. Щоб бути впевненим в позитивному результаті та ефективності рекламної кампанії на сторінках KLR Express Onboard Messenger, покажемо кілька важливих переваг даного виду просування:

  • широке охоплення цільової аудиторії середнього та вище середнього рівня доходів: щороку компанія перевозить понад 300 000 пасажирів, і ці показники стрімко ростуть;

  • тривалість рекламного контакту: у автобусах 3 місяці як мінімум, а також можливість взяти журнал у кінці поїздки;

  • сучасний і трендовий метод просування: ваші пропозиції будуть чекати ще до того, як пасажири займуть свої місця на борту;

  • ненавʼязливість рекламного матеріалу для перегляду та новий формат привернення уваги читачів: саме для цього на заміну «Lux-Time» ми обрали формат «KLR Express», де інформація буде надаватись максимально стисло та максимально інформативно;

  • доступність журналу у глянцевому форматі для кожного клієнта: перед кожним пасажиром буде знаходитись примірник KLR Express, а в пунктах обороту чи формування при їх відсутності буде надаватись новий;

  • підвищує іміджеві показники вашого бренду або компанії: як показує практика, кожен пасажир читаючи знаходить для себе щось цікаве, та згодом шукає більш детальну інформацію про бренд чи компанію у пошуковій мережі Google.

ПОРАДИ ВІД KLR BUS З РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ B «KLR-EXPRESS - ONBOARD MESSENGER»

ВИКОРИСТОВУЙТЕ РОЗВОРОТИ

Для отримання ефективного та максимального і якісного результату просування рекламної кампанії в журналі KLR Express Onboard Messenger радимо використовувати розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви впевнено привернете увагу кожного нашого пасажира, якому стане цікаво - а що ж там зображено всередині? Першочергову роль у використанні даної рекламної можливості насамперед грає момент захоплення споживача, далі все ж залежить від барвистості дизайну та цікавої і нестандартної подачі рекламного сюжету.

ПИШІТЬ ПІАР-СТАТТ

Щоб проявити найбільший вплив на читача - розмістіть піар-статтю в журналі KLR Express Onboard Messenger. Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти нашому пасажиру на міжнародних лініях KLR про вашу компанію або бренд, товари і послуги з найбільш вигідного боку і представити максимально все і одразу для вашого потенційного клієнта в найкращому ракурсі.

Використовуйте при створенні статті тільки кращі і потужні, а головне ефективні методи впливу на психологію пасажира і ваш бізнес зможе отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових споживачів.

МАКСИМУМ ІМІДЖУ

Щоб розвантажити думки і зняти дорожню напругу, для кожного пасажира що подорожують на міжнародних лініях KLR, в зручному місці будуть розташовані примірники KLR Express On-board Messenger. Переглядаючи їх під час поїздки, пасажир занурюватиметься в інший захоплюючий світ. Аби надихнути пасажира своїм брендом додавайте яскравості і барвистості сюжету. Це позитивно вплине під час читання на імідж бренду чи товару, та й загалом на рекламну кампанію також. Створюйте найкреативнішний імідж, який зможе з точністю донести ваше послання для наших пасажирів.

ГЛЯНЦЕВЕ ВКЛАДЕННЯ У «KLR-KIDS»

Напевно ви помічали, що глянцеве кольорове вкладення здатне надовго зацікавити ваше чадо?

Створіть такий елемент з можливістю переглянути барвисті картинки або розмальовок в дорогу для маленьких пасажирів. Батьки маленьких чад що подорожують з KLR Bus з надзвичайною цікавістю скористаються можливістю переглянути красиве глянцеве видання, а вам чудова можливість рекламувати дитячий бренд чи товар. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити дитячий матеріал на глянцевій вкладці.

Дитяче глянцеве вкладення KLR-KIDS - одне із нестандартних рекламних можливостей, яке привабить перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінок KLR Express - Onboard Messenger

МОЖЛИВОСТІ З РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ В « KLR-EXPRESS - ONBOARD MESSENGER»

Для того, щоб перейти компанії чи бренду на новий рівень існування, зацікавити і залучити в свій бізнес найбільшу кількість потенційних покупців, які можуть стати вашими постійними клієнтами - розмістіть рекламу в журналі KLR Express Onboard Mes-senger і отримуйте позитивні відгуки вже на початкових етапах просування.

Вартість реклами в примірнику KLR Express насамперед залежить від того, якого формату розміщення ви надасте перевагу.

Доступні ціни та індивідуальний підхід одна із головних переваг видавництва корпоративної преси KLR Bus.

Компанія KLR BUS радо вітає кожного хто бажає співпрацювати на взаємовигідних умовах для обох сторін.

Ми завжди перебуваємо на звʼязку!

Взаєморозуміння з усіма клієнтами компанії - це головний пріоритет KLR Bus.

Контактний телефон: +38(067)-318-31-32

Контактний e-mail: reklamaklrbus@gmail.com

Наш сайт: klr.com.ua

Адреса основного офісу: м. Хмельницький, вул. Шевченка 64, 3-й поверх, офіс N° 9, КРК «Скіфія»

Facebook Instagram YouTube

Footer BG