Популярні запитання
Знайдіть відповідь на своє запитання тут, або ж зв’яжіться з нашими консультантами і вони з радістю допоможуть.
Планую їхати Вашим автобусом. Які умови перевезення багажу?
Планую їхати Вашим автобусом. Які умови перевезення багажу?
Доступний багаж: 2 валізи, кожна з якої не перевищує 20 кг, розміром 90х60х40см та одна ручна поклажа до 5 кг.
Доплата за кожний 1 кг понаднормово становить 1,8 EUR/кг з /до Німеччини та Іспанії або 10% від вартості квитка з/до Чехії при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса.
Для тварин обов'язкова наявність переноски (з твердим дном) та необхідних документів для перетину кордону. Детальніше тут: https://klr.com.ua/blog/road-animals.
Забув (-ла) багаж в автобусі. Що робити?
Забув (-ла) багаж в автобусі. Що робити?
Потрібно зателефонувати на наш контакт-центр для уточнення інформації.
- 🇺🇦 +38-068-770-60-30
- 🇺🇦 +38-068-770-63-30
- 🇵🇱 +48-537-826-008
- 🇵🇱 +48-732-080-198
- 🇨🇿 +42-037-421-94-51
- 🇧🇪 +32-466-903-349
- 🇱🇺 +31-970-102-811-03
Чи потрібно доплачувати за додатковий багаж?
Чи потрібно доплачувати за додатковий багаж?
Додатковий багаж перевозиться за окрему плату при наявності вільного місця в багажному відділенні. На маршрутах до Німеччини, Іспанії, Португалії, Бельгії, Нідерландів, Люксембургу, Франції і Швейцарії здійснюється доплата 1,8 Євро за кілограм. На маршрутах до Польщі, Чехії, Австрії та Словаччини додатковий багаж коштуватиме 10% від вартості квитка. Наявність вільного місця у багажному відділенні автобуса вирішується по факту на посадці.
Чи діє послуга раннього бронювання на бронювання квитків з оплатою у водія при посадці?
Чи діє послуга раннього бронювання на бронювання квитків з оплатою у водія при посадці?
По ранньому бронюванню відсутня можливість бронювання місця з оплатою при посадці. Пасажир обов’язково має оплатити квиток наперед, щоб скористатися акційною ціною.
Чи можна перенести квиток?
Чи можна перенести квиток?
Можна. При цьому пасажир має доплатити різницю до базової ціни квитка, актуальну на дату перенесення
Чи можна повернути квиток?
Чи можна повернути квиток?
Квиток, куплений по ранньому бронюванню дозволяється лише перенести на іншу дату виїзду. Повернення квитків по ранньому бронюванню не передбачене.
Скільки багажу входить у вартість квитка, купленого по ранньому бронюванню?
Скільки багажу входить у вартість квитка, купленого по ранньому бронюванню?
1 валіза, вагою до 20 кг. За додатковий багаж встановлюється доплата 20 євро за 1 додаткову валізу вагою до 20 кг.
Я забронював квиток, змінилися плани. Як зняти бронювання?
Я забронював квиток, змінилися плани. Як зняти бронювання?
Бронювання можна зняти через наш контакт-центр:
- 🇺🇦 +38-068-770-60-30
- 🇺🇦 +38-068-770-63-30
- 🇵🇱 +48-537-826-008
- 🇵🇱 +48-732-080-198
- 🇨🇿 +42-037-421-94-51
- 🇧🇪 +32-466-903-349
- 🇱🇺 +31-970-102-811-03
Як я можу собі забронювати місце з оплатою у водія
Як я можу собі забронювати місце з оплатою у водія
Чи можна не друкувати квиток, а показати його з телефону?
Чи можна не друкувати квиток, а показати його з телефону?
Так, дозволяється показати квиток водію у електронному вигляді
Які у вас автобуси?
Які у вас автобуси?
Основні моделі — це «Van Hool», «Setra», «Mercedes». Туристичні комфортабельні автобуси, що відповідають європейським нормам міжнародних перевезень.
Як дізнатися номерний знак автобуса або номер платформи?
Як дізнатися номерний знак автобуса або номер платформи?
Цю інформацію ви зможете отримати за одну добу до відправлення автобуса у нашому контакт-центрі:
- 🇺🇦 +38-068-770-60-30
- 🇺🇦 +38-068-770-63-30
- 🇵🇱 +48-537-826-008
- 🇵🇱 +48-732-080-198
- 🇨🇿 +42-037-421-94-51
- 🇧🇪 +32-466-903-349
- 🇱🇺 +31-970-102-811-03
Контакт-центр компанії працює цілодобово. Номер телефону екіпажу надається лише в екстренних ситуаціях.
Де я можу глянути робочий графік фірмових кас KLR Bus?
Де я можу глянути робочий графік фірмових кас KLR Bus?
Адресу та робочий графік наших фірмових кас можна глянути у нас на сайті в розділі Контакти
Якщо у мене є скарга, куди я можу звернутися?
Якщо у мене є скарга, куди я можу звернутися?
Усі скарги потрібно писати на офіційну електронну пошту feedback@klr.com.ua
Чи можу я вибрати конкретне місце в автобусі?
Чи можу я вибрати конкретне місце в автобусі?
Для зручностей пасажирів у наших автобусах вільний вибір місця. Такі місця позначаються абревіатурою "ВВ". Це пов’язано з тим, що деякі наші рейси відбуваються з пересадкою.
Чому мене ніхто не повідомив про скасування чи затримку рейсу?
Чому мене ніхто не повідомив про скасування чи затримку рейсу?
Ми завжди інформуємо своїх пасажирів про зміни на рейси або в телефонному режимі або смс-інформуванням. Тому дуже важливо при придбанні квитка, вказувати вірний номер телефону.
З якими документами я можу поїхати у Європу?
З якими документами я можу поїхати у Європу?
Перевізник не несе відповідальність за документи пасажира і за перетин кордону, тому просимо перед купівлею квитка проконсультуватися на гарячій лінії Державної Прикордонної служби України (ДПСУ).1598 безкоштовно з мобільного телефону. У разі висадки пасажира при перетині кордону з вини пасажира – сума коштів за квиток не повертається.
Де я можу залишити відгук про поїздку?
Де я можу залишити відгук про поїздку?
Відгук про поїздку можна залишити на офіційній електронній пошті feedback@klr.com.ua або на нашій офіційній сторінці в Facebook .
У мене змінились плани, чи можливо аби моїм квитком скористався інший пасажир?
У мене змінились плани, чи можливо аби моїм квитком скористався інший пасажир?
Нажаль, це неможливо. Оформляючи квиток, ми вносимо ваші персональні дані (прізвище та ім'я) так, як зазначено в закордонному паспорті. Так як квиток є іменним, інша людина не зможе ним скористатися.
Мій автобус прибуде вчасно та без затримок?
Мій автобус прибуде вчасно та без затримок?
Час прибуття вказано з урахуванням простою на кордоні 3 години, однак затримки на жаль трапляються: повільна робота ДПСУ, погодні умови, дорожня обстановка, тощо.
Плануйте свій час заздалегідь! У разі пересадки на інший вид транспорту, просимо враховувати запас часу від 6 до 12 годин!
Дякуємо за розуміння! Час прибуття та час відправлення вказується за місцевим часом.
Я купив квиток на певну дату. Чи можна змінити дату поїздки?
Я купив квиток на певну дату. Чи можна змінити дату поїздки?
Компанія KLR Bus може надати Вам таку послугу на свої фірмові маршрути, але при умові, що Ви доплачуєте 10 % від початкової вартості квитка і при цьому є вільне місце на іншу дату на ідентичний маршрут. Дата квитка не переноситься у день відправлення автобуса, лише за індивідуальним погодженням.
Чи можу я оплатити квиток у водія карткою?
Чи можу я оплатити квиток у водія карткою?
Так, можна. Для цього треба мати лише діючу безконтактну картку або гаджет із NFC-модулем. Оплатити можна квиток карткою українських банків лише на території України у гривні. Деталі тут - Оплата квитка у водія карткою
Я оплатив квиток через Ваш сайт. Квиток при цьому прийшов мені на мою електронну пошту. Його потрібно роздрукувати?
Я оплатив квиток через Ваш сайт. Квиток при цьому прийшов мені на мою електронну пошту. Його потрібно роздрукувати?
На фірмові маршрути компанії KLR Bus достатньо показати квиток в електронному вигляді на телефоні, смартфоні чи планшеті. Квитки на інших перевізників необхідно обов'язково мати в роздрукованому вигляді.
У мене тільки готівка, як оплатити квиток?
У мене тільки готівка, як оплатити квиток?
Оплату готівкою Ви можете здійснити у наших фірмових касах(у нас на сайті у розділі контакти Ви можете знайти адреса офісів), у водія(попередньо потрібно забронювати місце, водій зобов'язаний видати Вам квиток ) або оплатити в банку (згідно виставленого рахунку).
Я оплатив квиток на сайті, кошти з банківської картки списалися, прийшла квитанція на e-mail, а квитка досі немає.
Я оплатив квиток на сайті, кошти з банківської картки списалися, прийшла квитанція на e-mail, а квитка досі немає.
Наберіть наш контакт-центр:
- 🇺🇦 +38-068-770-60-30
- 🇺🇦 +38-068-770-63-30
- 🇵🇱 +48-537-826-008
- 🇵🇱 +48-732-080-198
- 🇨🇿 +42-037-421-94-51
- 🇧🇪 +32-466-903-349
- 🇱🇺 +31-970-102-811-03
Для уточнення інформації потрібен номер квитка чи номер замовлення або номер мобільного телефону, який Ви вказували, бронюючи квиток. Оператор перевірить підтвердження оплати. Якщо оплата не підтверджена, то зверніться будь-ласка у свій банк. Після перерахування грошових коштів квиток прийде Вам на e-mail.
Чи можна я з собою візьму у подорож тваринку?
Чи можна я з собою візьму у подорож тваринку?
На фірмові автобуси перевізника KLR Bus дозволяється перевезення тварин. Обов’язковою умовою перевезення є наявність переноски( з твердим дном) та усіх необхідних документів для перетину кордону. Беремо до перевезення:
Тварин вагою до 8 кг - за повну вартість квитка.
Якщо тварина більше 8 кг - ми не допускаємо до перевезення.
Терміново надайте номер водія. Я вчора передав посилку, але автобус до сих пір не приїхав, а водій не виходить на зв'язок.
Терміново надайте номер водія. Я вчора передав посилку, але автобус до сих пір не приїхав, а водій не виходить на зв'язок.
Для уточнення усіх питань щодо статусу вашої посилки телефонуйте за номером +38 067 125 97 17
Чи можна передати посилку Вашим автобусом?
Чи можна передати посилку Вашим автобусом?
Так, але Вам потрібно перед відправленням домовлятися безпосередньо з водієм. Обов'язково беріть номер телефону водія, бо саме він відповідальний за Вашу посилку, а не компанія.
Я купив на вашому сайті акційний квиток і передумав їхати.
Я купив на вашому сайті акційний квиток і передумав їхати.
Нажаль, кошти за акційні квитки не повертаються. Акційний квиток можна перенести на іншу дату при 100% оплаті вартості квитка.
Я купив квиток на Вашому сайті, але передумав їхати. Чому Ви не можете повернути усю вартість квитка?
Я купив квиток на Вашому сайті, але передумав їхати. Чому Ви не можете повернути усю вартість квитка?
На кожному квитку є умови повернення квитка. Перед купівлею квитка у Вас є можливість ознайомитися з правилами повернення квитка у розділі Деталі: Умови повернення.
Як мені повернути квиток, якщо я оплатив його на Вашому сайті?
Як мені повернути квиток, якщо я оплатив його на Вашому сайті?
Для повернення грошових коштів Вам необхідно написати нам на електронну пошту info@klr.com.ua, де потрібно вказати: ПІБ,номер квитка або номер замовлення, дату поїздки, назву рейсу(звідки куди). Після цього Ви отримаєте шаблон заяви на повернення коштів. Зверніть увагу, повернення коштів по часу може тривати до 10 робочих банківських днів.
Як мені повернути квиток, якщо я оплачував його у Вас в касі?
Як мені повернути квиток, якщо я оплачував його у Вас в касі?
Вам потрібно звернутися на нашу фірмову касу, де Ви купували квиток. При собі потрібно мати квиток і документи підтверджуючі Вашу особу (паспорт та ідентифікаційний код). Якщо можливості немає звернутися на нашу касу, то потрібно написати лист на нашу електронну пошту info@klr.com.ua де Ви отримаєте шаблон заяви на повернення коштів."
Не встиг (-ла) на рейс. Що робити?
Не встиг (-ла) на рейс. Що робити?
Зверніться якомога швидше на call-center компанії до відправлення автобуса в рейс аби ми повернули кошти згідно правил повернень платежів. У разі звернення після того як автобус вирушив у рейс, кошти не повертаються.