Знайдіть відповідь на своє запитання тут, або ж зв'яжіться з нашими консультантами і вони з радістю допоможуть.
Адресу та робочий графік наших фірмових кас можна глянути у нас на сайті в розділі Контакти
Основні моделі — це «Van Hool», «Setra», «Mercedes». Туристичні комфортабельні автобуси, що відповідають європейським нормам міжнародних перевезень.
Час прибуття вказано з урахуванням простою на кордоні 3 години, однак затримки на жаль трапляються: повільна робота ДПСУ, погодні умови, дорожня обстановка, тощо.
Плануйте свій час заздалегідь! У разі пересадки на інший вид транспорту, просимо враховувати запас часу від 6 до 12 годин!
Дякуємо за розуміння! Час прибуття та час відправлення вказується за місцевим часом.
Для зручностей пасажирів у наших автобусах вільний вибір місця. Такі місця позначаються абревіатурою "ВВ". Це пов’язано з тим, що деякі наші рейси відбуваються з пересадкою.
Цю інформацію ви зможете отримати за одну добу до відправлення автобуса у нашому контакт-центрі:
Контакт-центр компанії працює цілодобово. Номер телефону екіпажу надається лише в екстренних ситуаціях.
Відгук про поїздку можна залишити на офіційній електронній пошті feedback@klr.com.ua або на нашій офіційній сторінці в Facebook .
Нажаль, це неможливо. Оформляючи квиток, ми вносимо ваші персональні дані (прізвище та ім'я) так, як зазначено в закордонному паспорті. Так як квиток є іменним, інша людина не зможе ним скористатися.
Усі скарги потрібно писати на офіційну електронну пошту feedback@klr.com.ua
Так, дозволяється показати квиток водію у електронному вигляді
Перевізник не несе відповідальність за документи пасажира і за перетин кордону, тому просимо перед купівлею квитка проконсультуватися на гарячій лінії Державної Прикордонної служби України (ДПСУ).1598 безкоштовно з мобільного телефону. У разі висадки пасажира при перетині кордону з вини пасажира – сума коштів за квиток не повертається.
Ми завжди інформуємо своїх пасажирів про зміни на рейси або в телефонному режимі або смс-інформуванням. Тому дуже важливо при придбанні квитка, вказувати вірний номер телефону.
Для повернення грошових коштів Вам необхідно написати нам на електронну пошту info@klr.com.ua, де потрібно вказати: ПІБ,номер квитка або номер замовлення, дату поїздки, назву рейсу(звідки куди). Після цього Ви отримаєте шаблон заяви на повернення коштів. Зверніть увагу, повернення коштів по часу може тривати до 10 робочих банківських днів.
На кожному квитку є умови повернення квитка. Перед купівлею квитка у Вас є можливість ознайомитися з правилами повернення квитка у розділі Деталі: Умови повернення.
Нажаль, кошти за акційні квитки не повертаються. Акційний квиток можна перенести на іншу дату при 100% оплаті вартості квитка.
Вам потрібно звернутися на нашу фірмову касу, де Ви купували квиток. При собі потрібно мати квиток і документи підтверджуючі Вашу особу (паспорт та ідентифікаційний код). Якщо можливості немає звернутися на нашу касу, то потрібно написати лист на нашу електронну пошту info@klr.com.ua де Ви отримаєте шаблон заяви на повернення коштів."
Зверніться якомога швидше на call-center компанії до відправлення автобуса в рейс аби ми повернули кошти згідно правил повернень платежів. У разі звернення після того як автобус вирушив у рейс, кошти не повертаються.
Потрібно зателефонувати на наш контакт-центр для уточнення інформації.
Додатковий багаж перевозиться за окрему плату при наявності вільного місця в багажному відділенні. На маршрутах до Німеччини, Іспанії, Португалії, Бельгії, Нідерландів, Люксембургу, Франції і Швейцарії здійснюється доплата 1,8 Євро за кілограм. На маршрутах до Польщі, Чехії, Австрії та Словаччини додатковий багаж коштуватиме 10% від вартості квитка. Наявність вільного місця у багажному відділенні автобуса вирішується по факту на посадці.
Доступний багаж: 2 валізи, кожна з якої не перевищує 20 кг, розміром 90х60х40см та одна ручна поклажа до 5 кг.
Доплата за кожний 1 кг понаднормово становить 1,8 EUR/кг з /до Німеччини та Іспанії або 10% від вартості квитка з/до Чехії при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса.
Для тварин обов'язкова наявність переноски (з твердим дном) та необхідних документів для перетину кордону. Детальніше тут: https://klr.com.ua/blog/road-animals.
Наберіть наш контакт-центр:
Для уточнення інформації потрібен номер квитка чи номер замовлення або номер мобільного телефону, який Ви вказували, бронюючи квиток. Оператор перевірить підтвердження оплати. Якщо оплата не підтверджена, то зверніться будь-ласка у свій банк. Після перерахування грошових коштів квиток прийде Вам на e-mail.
Компанія KLR Bus може надати Вам таку послугу на свої фірмові маршрути, але при умові, що Ви доплачуєте 10 % від початкової вартості квитка і при цьому є вільне місце на іншу дату на ідентичний маршрут. Дата квитка не переноситься у день відправлення автобуса, лише за індивідуальним погодженням.
Так, можна. Для цього треба мати лише діючу безконтактну картку або гаджет із NFC-модулем. Оплатити можна квиток карткою українських банків лише на території України у гривні. Деталі тут - Оплата квитка у водія карткою
На фірмові маршрути компанії KLR Bus достатньо показати квиток в електронному вигляді на телефоні, смартфоні чи планшеті. Квитки на інших перевізників необхідно обов'язково мати в роздрукованому вигляді.
Оплату готівкою Ви можете здійснити у наших фірмових касах(у нас на сайті у розділі контакти Ви можете знайти адреса офісів), у водія(попередньо потрібно забронювати місце, водій зобов'язаний видати Вам квиток ) або оплатити в банку (згідно виставленого рахунку).
Для уточнення усіх питань щодо статусу вашої посилки телефонуйте за номером +38 067 125 97 17
Так, але Вам потрібно перед відправленням домовлятися безпосередньо з водієм. Обов'язково беріть номер телефону водія, бо саме він відповідальний за Вашу посилку, а не компанія.
Можна. При цьому пасажир має доплатити різницю до базової ціни квитка, актуальну на дату перенесення
По ранньому бронюванню відсутня можливість бронювання місця з оплатою при посадці. Пасажир обов’язково має оплатити квиток наперед, щоб скористатися акційною ціною.
Квиток, куплений по ранньому бронюванню дозволяється лише перенести на іншу дату виїзду. Повернення квитків по ранньому бронюванню не передбачене.
Доступна лише для квитків, придбаних за раннім бронюванням.
Доступний багаж: 1 валіза загальною вагою до 20 кг розміром до 90×60×40 см + 1 ручна поклажа до 5 кг.
На один квиток по умовах раннього бронювання резервується друга валіза до 20 кг (розмір до 90×60×40 см) за цінами:
За третю валізу або надлишкову вагу, що перевищує норми перевезення згідно з правилами компанії, передбачена доплата:
Бронювання можна зняти через наш контакт-центр:
На фірмові автобуси перевізника KLR Bus дозволяється перевезення тварин. Обов’язковою умовою перевезення є наявність переноски( з твердим дном) та усіх необхідних документів для перетину кордону. В залежності від ваги вашої тварини, є певні правила перевезення, з якими ви можете ознайомитись за посиланням https://klr.com.ua/terms-and-conditions.
-5%на першу поїздку за підписку на новини
Підпишіться на наші тематичні email-розсилки, щоб отримати бонус і не пропустити важливу інформацію про перевезення.
Знижки на квитки тільки для підписників
Експертні поради про подорожі
Ексклюзивні пропозиції та акції
Інформація про вигідні та нові напрями