По ранньому бронюванню відсутня можливість бронювання місця з оплатою при посадці. Пасажир обов’язково має оплатити квиток наперед, щоб скористатися акційною ціною.

Можна. При цьому пасажир має доплатити різницю до базової ціни квитка, актуальну на дату перенесення

Квиток, куплений по ранньому бронюванню дозволяється лише перенести на іншу дату виїзду. Повернення квитків по ранньому бронюванню не передбачене.

1 валіза, вагою до 20 кг. За додатковий багаж встановлюється доплата 20 євро за 1 додаткову валізу вагою до 20 кг.

Бронювання можна зняти через наш контакт-центр:

  • 🇺🇦 +38-068-770-60-30
  • 🇺🇦 +38-068-770-63-30
  • 🇵🇱 +48-537-826-008
  • 🇵🇱 +48-732-080-198
  • 🇨🇿 +42-037-421-94-51
  • 🇧🇪 +32-466-903-349
  • 🇱🇺 +31-970-102-811-03

Бронювання можна здійснити через наш контакт-центр:

  • 🇺🇦 +38-068-770-60-30
  • 🇺🇦 +38-068-770-63-30
  • 🇵🇱 +48-537-826-008
  • 🇵🇱 +48-732-080-198
  • 🇨🇿 +42-037-421-94-51
  • 🇧🇪 +32-466-903-349
  • 🇱🇺 +31-970-102-811-03

Через мобільний застосунок KLR Bus Через сайт KLR Bus

Так, дозволяється показати квиток водію у електронному вигляді

Основні моделі — це «Van Hool», «Setra», «Mercedes». Туристичні комфортабельні автобуси, що відповідають європейським нормам міжнародних перевезень.

Цю інформацію ви зможете отримати за одну добу до відправлення автобуса у нашому контакт-центрі:

  • 🇺🇦 +38-068-770-60-30
  • 🇺🇦 +38-068-770-63-30
  • 🇵🇱 +48-537-826-008
  • 🇵🇱 +48-732-080-198
  • 🇨🇿 +42-037-421-94-51
  • 🇧🇪 +32-466-903-349
  • 🇱🇺 +31-970-102-811-03

Контакт-центр компанії працює цілодобово. Номер телефону екіпажу надається лише в екстренних ситуаціях.

Усі скарги потрібно писати на офіційну електронну пошту info@klr.com.ua

Адресу та робочий графік наших фірмових кас можна глянути у нас на сайті в розділі Контакти

Для зручностей пасажирів у наших автобусах вільний вибір місця. Такі місця позначаються абревіатурою "ВВ". Це пов’язано з тим, що деякі наші рейси відбуваються з пересадкою.

Ми завжди інформуємо своїх пасажирів про зміни на рейси або в телефонному режимі або смс-інформуванням. Тому дуже важливо при придбанні квитка, вказувати вірний номер телефону.

Нажаль, це неможливо. Оформляючи квиток, ми вносимо ваші персональні дані (прізвище та ім'я) так, як зазначено в закордонному паспорті. Так як квиток є іменним, інша людина не зможе ним скористатися.

Відгук про поїздку можна залишити на офіційній електронній пошті info@klr.com.ua або Facebook на нашій офіційній сторінці.

Час прибуття вказано з урахуванням простою на кордоні 3 години, однак затримки на жаль трапляються: повільна робота ДПСУ, погодні умови, дорожня обстановка, тощо.

Плануйте свій час заздалегідь! У разі пересадки на інший вид транспорту, просимо враховувати запас часу від 6 до 12 годин!

Дякуємо за розуміння! Час прибуття та час відправлення вказується за місцевим часом.

Перевізник не несе відповідальність за документи пасажира і за перетин кордону, тому просимо перед купівлею квитка проконсультуватися на гарячій лінії Державної Прикордонної служби України (ДПСУ).1598 безкоштовно з мобільного телефону. У разі висадки пасажира при перетині кордону з вини пасажира – сума коштів за квиток не повертається.

Компанія KLR Bus може надати Вам таку послугу на свої фірмові маршрути, але при умові, що Ви доплачуєте 10 % від початкової вартості квитка і при цьому є вільне місце на іншу дату на ідентичний маршрут. Дата квитка не переноситься у день відправлення автобуса, лише за індивідуальним погодженням.

Так, можна. Для цього треба мати лише діючу безконтактну картку або гаджет із NFC-модулем. Оплатити можна квиток карткою українських банків лише на території України у гривні. Деталі тут - Оплата квитка у водія карткою

На фірмові маршрути компанії KLR Bus достатньо показати квиток в електронному вигляді на телефоні, смартфоні чи планшеті. Квитки на інших перевізників необхідно обов'язково мати в роздрукованому вигляді.

Оплату готівкою Ви можете здійснити у наших фірмових касах(у нас на сайті у розділі контакти Ви можете знайти адреса офісів), у водія(попередньо потрібно забронювати місце, водій зобов'язаний видати Вам квиток ) або оплатити в банку (згідно виставленого рахунку).

Наберіть наш контакт-центр:

  • 🇺🇦 +38-068-770-60-30
  • 🇺🇦 +38-068-770-63-30
  • 🇵🇱 +48-537-826-008
  • 🇵🇱 +48-732-080-198
  • 🇨🇿 +42-037-421-94-51
  • 🇧🇪 +32-466-903-349
  • 🇱🇺 +31-970-102-811-03

Для уточнення інформації потрібен номер квитка чи номер замовлення або номер мобільного телефону, який Ви вказували, бронюючи квиток. Оператор перевірить підтвердження оплати. Якщо оплата не підтверджена, то зверніться будь-ласка у свій банк. Після перерахування грошових коштів квиток прийде Вам на e-mail.

Так, але Вам потрібно перед відправленням домовлятися безпосередньо з водієм. Обов'язково беріть номер телефону водія, бо саме він відповідальний за Вашу посилку, а не компанія.

Наша компанія здійснює лише продаж автобусних квитків. У нас немає послуги «передача посилки», і ми не несемо відповідальності за збереження Вашої посилки.

На фірмові автобуси перевізника KLR Bus дозволяється перевезення тварин. Обов’язковою умовою перевезення є наявність переноски( з твердим дном) та усіх необхідних документів для перетину кордону. Беремо до перевезення:

  1. Тварин вагою до 5 кг. Вартість квитка для тварини становить 80% від вартості квитка з наданням місця.

  2. Тварин вагою 6-8 кг - за повну вартість квитка. Ціна за перевезення може бути -50%, але без місця за умови, що їде два і більше пасажира поруч.

  3. Якщо тварина більше 8 кг - ми не допускаємо до перевезення.

  1. Польща, Чехія, Австрія, Словаччина-30 кг (розподілені на 2 сумки, кожна з якої не перевищує 15 кг, розміром 90х60х40см) та одну ручну поклажу до 5 кг;

  2. Німеччина, Бельгія, Голландія, Люксембург, Франція, Швейцарія-40 кг (розподілені на 2 сумки, кожна з якої не перевищує 20 кг, розміром 90х60х40см) та одну ручну поклажу до 5 кг.

Доплата за кожний 1 кг понаднормово становить 1,8 EUR/кг з /до Німеччини або 10% від вартості квитка з/до Чехії при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса.

Для тварин обов'язкова наявність переноски (з твердим дном) та необхідних документів для перетину кордону. Детальніше тут: https://klr.com.ua/blog/road-animals

Потрібно зателефонувати на наш контакт-центр для уточнення інформації.

  • 🇺🇦 +38-068-770-60-30
  • 🇺🇦 +38-068-770-63-30
  • 🇵🇱 +48-537-826-008
  • 🇵🇱 +48-732-080-198
  • 🇨🇿 +42-037-421-94-51
  • 🇧🇪 +32-466-903-349
  • 🇱🇺 +31-970-102-811-03

Додатковий багаж перевозиться при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса, за який береться доплата у розмірі 10% від вартості квитка за одне додаткове багажне місце, окрім маршрутів Німецького напрямку. На маршрутах Німеччини з України здійснюється доплата 1,8 Євро за кілограм, до України з Німеччини 1,8 Євро за кожен кілограм. Наявність вільного місця у багажному відділенні автобуса вирішується по факту на посадці.

Зверніться якомога швидше на call-center компанії до відправлення автобуса в рейс аби ми повернули кошти згідно правил повернень платежів. У разі звернення після того як автобус вирушив у рейс, кошти не повертаються.

Нажаль, кошти за акційні квитки не повертаються. Акційний квиток можна перенести на іншу дату при 100% оплаті вартості квитка.

На кожному квитку є умови повернення квитка. Перед купівлею квитка у Вас є можливість ознайомитися з правилами повернення квитка у розділі Деталі: Умови повернення.

Для повернення грошових коштів Вам необхідно написати нам на електронну пошту info@klr.com.ua, де потрібно вказати: ПІБ,номер квитка або номер замовлення, дату поїздки, назву рейсу(звідки куди). Після цього Ви отримаєте шаблон заяви на повернення коштів. Зверніть увагу, повернення коштів по часу може тривати до 10 робочих банківських днів.

Вам потрібно звернутися на нашу фірмову касу, де Ви купували квиток. При собі потрібно мати квиток і документи підтверджуючі Вашу особу (паспорт та ідентифікаційний код). Якщо можливості немає звернутися на нашу касу, то потрібно написати лист на нашу електронну пошту info@klr.com.ua де Ви отримаєте шаблон заяви на повернення коштів."

Footer BG