Чому автобус запізнюється?

Непостійність та затримки автобусів – поширена проблема автобусних подорожей по всьому світу. Довге очікування на зупинці, невідповідність розкладу - головна біль для пасажирів. Адже хочеться спланувати оптимально свій час, підготуватись до поїздки, визначити, чи потрібно брати перекуси, чи можна розраховувати на відпочинок у дорозі, тощо. Чому автобуси спізнюються? Чим зумовлена ​​ця ситуація? У цій статті ми розглянемо головні причини затримок автобусів.

Що може спричинити затримку автобусного рейсу?

  • Кліматичні умови. Незважаючи на постійний моніторинг з боку всіх перевізників за прогнозами погоди, неможливо повністю передбачити несподівані атмосферні явища, такі як хуртовини, сильні снігопади, густий туман та ожеледиця. Водії можуть спробувати компенсувати втрати часу на ділянках дороги з більш сприятливими умовами, однак вони завжди повинні дотримуватись швидкісних обмежень за правилами дорожнього руху. Навіть якщо пасажири дуже на це наполягають, водії не перевищуватимуть встановлену швидкість. Безпека пасажирів - понад усе.

  • Прикордонний та митний контролі. Час на перетин кордону неможливо спрогнозувати, він може зайняти як 30 хв так і 5 годин. Затримки можуть виникнути з різних причин. Наприклад, документи певного пасажира можуть викликати підозри та вимагати додаткової перевірки, що призводить до затримки всього автобуса. Також можуть виникнути питання щодо вантажів та пасажирських речей. Прикордонний контроль може бути жорсткішим за різними мотивами, такими як внутрішньодержавні розпорядження, запровадження нових стандартів або встановлення додаткових обмежень тощо.

  • Санітарний контроль. З додаванням санітарного контролю через заходи щодо профілактики коронавірусної інфекції прикордонний контроль став різноманітнішим. Регулярність і вимоги цієї перевірки, як і інших профілактичних заходів, постійно змінюються (щось додається, щось скасовується, десь посилюються, а десь вводяться пом'якшення). Врахувати всі ці зміни наперед при складанні розкладу автобусних рейсів досить складно. Ми намагаємося врахувати всю доступну інформацію та адаптувати її, але це не виключає можливості появи затримок у дорозі.

  • Дорожні роботи. Коли рейс є регулярним, водії, які прямують за звичним маршрутом, знайомі з кожною ділянкою дороги, станом дорожнього покриття і часом, що витрачається на проходження різних ділянок. Однак якщо на шляху з’являються позапланові дорожні роботи, то тривалість шляху може збільшитись, іноді незначно, а іноді суттєво. Санітарні зупинки. На маршрутах водії завчасно оголошують тривалість і місце зупинок. За цей час пасажири можуть сходити в туалет, покурити, купити їжу чи воду. Однак часто пасажири нехтують часовими рамками і водії мають чекати на зівак. У цьому випадку застосовується аналогічне правило "затримка одного пасажира – затримка всього рейсу", як і на кордоні. І хоча затримка на 15 хвилин може здатися не такою великою (можливо, пасажир дійсно мав серйозну потребу), на чотирьох зупинках це вже додає цілу годину до загального часу подорожі.

  • Форс-мажор. Різноманітні перешкоди на дорозі, технічні фактори, аварії, поломки автобусу не можуть бути передбачені заздалегідь, але вони неодмінно вплинуть на тривалість подорожі. У випадку поломки вимагається час на заміну машини, якщо автопарк автобусів знаходиться далеко - час на очікування може досягати 5 годин.

При покупці квитків на фірмові рейси компанії KLR Bus ми просимо пасажирів закладати додатково до 5 годин запасу часу в дорозі, адже саме через обставини вище автобус може прибувати з затримкою. У будь-якому випадку у KLR Bus функціонує цілодобова Служба підтримки за номером +380 (68) 770-60-30, яка проконсультує пасажирів з будь-яких питань.

І ще радимо пасажирам встановити мобільний додаток KLR Bus, в якому пасажири можуть відслідковувати місцезнаходження автобусу в режимі реального часу. Дуже зручно, адже ви не переживаєте, що автобус може вас забути) Завантажити додаток можна за цим посиланням: https://bit.ly/3PLZ1SP.

Footer BG