Що робити, коли відмінили рейс: основні поради

Поїздки автобусом – це завжди пригода, що захоплює, але, на жаль, не завжди все йде за планом. Іноді рейси затримуються або й зовсім скасовуються, що може спричинити неабиякі клопоти. У цій статті ми розповімо, що робити, якщо скасували рейс і ви опинилися в такій ситуації.

Подорожуючи літаком, поїздом чи автобусом, ніхто не застрахований від затримок або скасування рейсів. Це може статися з різних причин: погодні умови, технічні несправності, страйки або інші форс-мажорні обставини.

Як отримати офіційну інформацію від перевізника про затримку чи скасування рейсу?

Перше, що вам потрібно зробити, – це отримати офіційну інформацію про причини затримки або скасування рейсу. Зверніться до представника перевізника на вокзалі або за телефоном гарячої лінії. Зазвичай інформація про затримки та скасування рейсів також публікується на вебсайті та в соціальних мережах перевізника.

Як зв’язатися із перевізником у випадку, коли рейс скасовували:

  1. Перевірте інформацію у квитку. В більшості випадків там є контактні номери телефонів служби підтримки.

  2. Якщо ви купували квитки через посередника, то потрібно також повідомити його про такий факт. Це зробить легшим процес повернення коштів в майбутньому.

  3. Соціальні мережі та офіційні месенджери – хороший варіант комунікації, якщо немає мобільного зв’язку або кол-центр не відповідає.

Завчасно підготуйте інформацію про номер квитка та ваші особисті дані, щоб скоротити час та пришвидшити процес комунікації.

Чи важливо зберігати квитки?

Сьогодні усі документи в більшості випадків електронні. Хай то квиток чи посадковий талон. Але у випадку такої форс-мажорної ситуації слід мати можливість надати чи паперовий, чи електронний варіант проїзного документа. Саме ці документи підтверджують факт оплати та дадуть змогу подати заяву на повернення коштів.

Що має робити перевізник у випадку скасування рейсу?

Якщо ви задаєте собі питання: “Що робити, коли відмінили рейс” – то перевізник-оператор даного маршруту має забезпечити вас наступним:

  1. Надати усю інформацію. Перш за все, надати інформацію про те, які існують альтернативні можливості добратися до місця вашого призначення.

  2. Безплатно змінити дату поїздку на іншу, якщо такий варіант вам підходить.

  3. Повернути повністю вартість квитка, якщо ніякі інші варіанти Вам не підходять.

Наявність повної інформації – це ключ до успішного розв'язання проблеми. Як ми казали раніше, потрібно обов’язково зв’язатися зі службою підтримки автобусного оператора, щоб процес розв'язання проблеми зайняв якомога менше часу.

Відмінили рейс: що робити із пошуком тимчасово житла?

Скасування рейсу може спричинити зайві клопоти, особливо якщо ви не знаєте, де зупинитися на ніч. Дамо декілька порад, які допоможуть вам знайти тимчасове житло.

Зверніться до представників автовокзалу

Часто, на території автовокзалів або неподалік можна знайти готель, який надає послуги подорожуючим.

Скористайтеся онлайн-сервісами бронювання готелів.

Існує багато веб-сайтів та мобільних додатків, які дозволяють швидко та зручно знайти та забронювати готель. Такий спосіб досить зручний, коли потрібно знайти готель в іншому місті або, тим паче, в іншій країні. Інтерфейс таких програм представлений українською мовою, тому процес бронювання не повинен супроводжуватися якимись труднощами. Якими програмами та сервісами можна користуватися та що робити, коли відмінили рейс:

  • Booking.com – напевно, найвідоміший сервіс з досить хорошою репутацією. Зручний пошук дозволить визначити потрібен готель біля вашого місця розташування. Ресурс дозволяє знаходити житло різного типу: хостели, готелі, B&B, апартаменти та готелі з різними класами проживання.

  • Hotels.com – теж цікавий сервіс, на якому можна знайти пропозиції різних готелів. Використовуйте функціональні фільтри та параметри сортування для пошуку відповідного житла до ваших параметрів.

  • maps.google.com – не найочевидніший варіант, але теж варто ним скористатися у разі виникнення потреби у житлі. Просто виберіть фільтр “Готелі” і перед вами появиться список усіх об’єктів такого типу.
    готелі_гугл.jpg

Через даний сервіс можна теж скористатися фільтром та вибрати об’єкти проживання, які найбільше підходять для ваших потреб та бюджету.

Використовуючи сервіси бронювання готелів, ви зможете швидко та зручно знайти собі житло навіть в незнайомому місті чи країні.

Комунікація з перевізником: як і з ким вести переговори для розв'язання проблеми?

Як скасування, так і затримка рейсу може спричинити неабиякі клопоти. У цій ситуації важливо правильно вести переговори з перевізником, щоб отримати максимально можливу допомогу у розв'язанні проблеми.

Зберігайте спокій і ввічливість

Не емоційно реагуйте на ситуацію. Пам'ятайте, що представники перевізника також зацікавлені у розв'язанні вашої проблеми.

Чітко сформулюйте свою проблему

Визначте, що саме ви хочете отримати від перевізника: перебронювання на наступний рейс, повернення коштів за квиток. Обґрунтуйте свої вимоги, посилаючись на законодавство або правила перевізника.

Зберіть необхідні документи

Постарайтесь зібрати усі документи, які підтверджують факт вашої оплати. Для цього можуть знадобитися такі документи:

  • квитки;

  • посадкові талони;

  • квитанції;

  • чеки;

  • інші документи, які підтверджують ваші витрати.

Будьте наполегливі

Не здавайтеся, якщо вам відмовляють у вашій законній вимозі. Пояснюйте свою ситуацію, наводьте аргументи, посилайтеся на закон.

Як планувати поїздки з урахуванням потенційних ризиків затримки або скасування рейсів?

Як і будь-який інший вид транспорту, автобусні подорожі можуть принести як і радість нових вражень, так і переживання і труднощі у випадку настання форс-мажорних ситуацій. Рейси можуть затримуватися або й зовсім скасовуватися, що може спричинити неабиякі клопоти. Щоб мінімізувати ризики та убезпечити себе, рекомендується дотримуватися таких порад:

  1. Вибір перевізника. Зверніть увагу на репутацію перевізника та вибирайте компанії з високим рейтингом пунктуальності. Перечитайте відгуки інших пасажирів про досвід подорожей з цією компанією.

  2. Гнучкість у планах. За можливості, бронюйте квитки на рейси, які відправляються та прибувають з запасом часу. Розглядайте альтернативні маршрути та дати подорожі. 

  3. Оформлення страховки. Оформіть туристичну страховку, яка покриває ризики затримки або скасування рейсів. Уважно прочитайте умови страхування та переконайтеся, що ви розумієте всі нюанси.

Пам’ятайте, що непередбачувані ситуації, як-от затримка або скасування рейсу, можуть виникати з різних причин, не завжди залежних від перевізника. Погодні умови, технічні несправності чи страйки – все це може вплинути на ваш маршрут і до цього варто бути готовим.

Подорожувати завжди приємно, але, на жаль, не завжди все йде за планом. Рейси можуть затримуватися або й зовсім скасовуватися, що може спричинити неабиякі клопоти. Щоб мінімізувати ризики та убезпечити себе, рекомендуємо планувати свою поїздку завчасно та враховувати можливість затримки через погодні умови, страйки чи черги на кордоні. Майте під руками контакти перевізника та завчасно заплануйте можливі варіанти альтернативного транспорту. 


Footer BG